Valencià Castellano English

CANVI DE SENTIT DEL TRÀNSIT: CARRER ALFAFARA I ALMUDAINA

26/08/2026

,

Estás en: Inici | Notícies | CANVI DE SENTIT DEL TRÀNSIT: CARRER ALFAFARA I ALMUDAINA

CANVI DE SENTIT DEL TRÀNSIT: CARRER ALFAFARA I ALMUDAINA

El pròxim dijous, dia 27, es procedirà al canvi de sentit del trànsit dels carrers Almudaina i Alfafara.

El carrer Alfafara que ha sigut d’eixida cap a l’av. País Valencià passa a ser d’entrada cap a la prolongació del carrer Ausiàs March.

Per l’altra part, el carrer Almudaina que era entrada des de País Valencià cap a la prolongació del carrer Ausiàs March, ara la direcció serà cap a País Valencià -travessa-.

Et pot interessar:

Escut - Ajuntament Muro
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.